Selecteer een pagina
Six6 500

Six6 500

“Six Days” is een naam vol historische betekenis in de off-road wereld. SWM wil u doen proeven van vervlogen tijden en doen dromen van legendarische uithoudingswedstrijden. Net zoals bij echte competitie-motorfietsen zorgt het lage gewicht voor een extreem gebruiksgemak. Ook wielmaten zijn geselecteerd om off-road optimaal te presteren.

Kiezen voor SWM is kiezen voor gebruiksvriendelijke motorfietsen die een uitstekende kwaliteit/prijsverhouding bieden én bakken rijplezier. Of dat nu off-road of op asfalt is…

 

Vering voor Instelbare upside down Ø43 mm
Vering achter Dubbele hydraulische instelbare schokbreker
Remmen Vooraan Ø260 mm

Achteraan Ø220 mm, ABS

Banden Pirelli MT-60 100/90-19″, 130/80-17″
Zithoogte 855 mm
Wielbasis 1470 mm
Benzinetank 16,5 L
Gewicht 153 kg
Motor Monocilinder 4-takt, 4 kleppen, SOHC
Cilinderinhoud 445,3 cc
Boring x Slag 90 x 70 mm
Transmissie 5 versnellingen
Koppeling Natte meerplaatskoppeling
Benzinesysteem Elektronische injectie
Ontsteking Elektronisch
RS 500 R

RS 500 R

Voor de echte diehard enduro- of offroad-fanaat is onze RS 500R de perfecte machine om het onverharde te verkennen. Of je nu rijdt tegen de tijd of voor je plezier, de RS 500R zal je nooit in de steek laten.

De halve liter metende vloeistofgekoelde monocilinder zorgt ervoor dat de 116 kilogram lichte motorfiets feilloos over het onverharde zijn sporen trekt. Met 300mm grondspeling worden hindernissen kleine oneffenheden en de zes versnellingen laten zich met een lichte inspanning bedienen.

Zet je zinnen op de RS 500R en laat je verrassen!

 

Vering voor KYB instelbare upside down Ø48 mm
Vering achter KYB instelbare monoshock
Remmen voor  Brembo, Ø260 mm
Remmen achter Brembo, Ø240 mm
Banden Michelin Competition 90/90-21″, 140/80-18″
Wielbasis 1485 mm
Zadelhoogte 955 mm
Gewicht 116 kg
Motor Monocilinder 4-takt, 4 kleppen, DOHC
Cilinderinhoud 501 cc
Boring x Slag 97x 67,5 mm
Transmissie 6 versnellingen
Ontsteking Elektronisch
Benzinesysteem Elektronische injectie
Tankinhoud 7,5 L
RS 300 R

RS 300 R

Voor de gevorderde enduro- of offroad-rijder is onze RS 300R de perfecte machine om het onverharde te verkennen. Of je nu rijdt voor de tijd of voor je plezier, de RS 300R zal je nooit in de steek laten.

Bijna 300cc’s meet de vloeistofgekoelde monocilinder en die zorgt ervoor dat de 111 kilogram lichte motorfiets feilloos over het onverharde zijn sporen trekt. Met 300mm grondspeling worden hindernissen kleine oneffenheden en de zes versnellingen laten zich met een lichte inspanning bedienen.

Zet je zinnen op de RS 300R en je verveelt je geen moment meer!

 

Vering voor KYB instelbare upside down Ø48 mm
Vering achter KYB instelbare monoshock
Remmen voor  Brembo, Ø260 mm
Remmen achter Brembo, Ø240 mm
Banden Michelin Competition 90/90-21″, 140/80-18″
Wielbasis 1485 mm
Zadelhoogte 955 mm
Gewicht 111 kg
Motor Monocilinder 4-takt, 4 kleppen, DOHC
Cilinderinhoud 297,6 cc
Boring x Slag 83 x 55 mm
Transmissie 6 versnellingen
Ontsteking Elektronisch
Benzinesysteem Elektronische injectie
Tankinhoud 7,5 L
RS 125 R

RS 125 R

Professioneel design, high-end onderdelen en toegankelijk voor jonge en beginnende rijders, dat is kort samengevat de RS 125R!

Zo maakt de 125cc gebruik van hetzelfde dubbele wiegframe van de RS 300R, heeft hij een upside-down voorvork en een ‘soft damp’ monoshock schokdemper achteraan. Zijn krachtige 125cc monocilinder DOHC vloeistofgekoelde 4-taktmotor wordt gevoed door brandstofinjectie en met zijn 6 versnellingen is hij tot grote prestaties in staat.

Kortom, je ideale eerste offroad-machine met historie en karakter!

 

Vering vooraan Upside down vork Ø41 mm
Vering achteraan Monoshock
Remmen vooraan Brembo, Ø260 mm
Remmen achteraan Brembo, Ø220 mm
Banden Kenda 80/90-21″, 110/80-18″
Wielbasis 1465 mm
Zadelhoogte 950 mm
Gewicht 109 kg
Motor Monocilinder, 4-takt, 4 kleppen, DOHC
Cilinderinhoud 124,7 cc
Boring x slag 58 x 47.2 mm
Transmissie 6 versnellingen
Ontsteking Elektronisch
Benzinesysteem Elektronische injectie
Tankinhoud 7,2 L
SM 125 R

SM 125 R

Een cool design, high-end onderdelen en toegankelijk voor jonge en beginnende rijders, dat is kort samengevat de SM 125!

Zo maakt de 125cc Super Motard machine gebruik van een dubbel wiegframe en heeft hij een upside-down voorvork en een ‘soft damp’ monoshock achterschokdemper. Zijn krachtige 125cc monocilinder DOHC vloeistofgekoelde 4-taktmotor wordt gevoed door brandstofinjectie en met zijn 6 versnellingen is hij tot grote prestaties in staat.

Kortom, je ideale eerste Super Motard machine met historie en karakter!

 

Vering vooraan Upside down vork Ø41 mm
Vering achteraan Monoshock
Remmen vooraan Brembo, Ø300 mm
Remmen achteraan Brembo, Ø220 mm
Banden Kenda 110/70-17″, 140/70-17″
Wielbasis 1500 mm
Zadelhoogte 914 mm
Gewicht 110 kg
Motor Monocilinder, 4-takt, 4 kleppen, DOHC
Cilinderinhoud 124,7 cc
Boring x slag 58 x 47.2 mm
Transmissie 6 versnellingen
Ontsteking Elektronisch
Benzinesysteem Elektronische injectie
Tankinhoud 7,2 L